سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۲۰ درصدی استان‌های همجوار به مراکز درمانی کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر حدود ۲۰ درصد مراجعان مراکز بهداشتی و درمانی کرمانشاه از استان‌های همجوار هستند.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه بزرگترین استان غرب کشور است، گفت : این استان اولین کلانشهر غرب کشور را هم در دل خود دارد و از موقعیت جغرافیایی برخوردار است که همواره مرکزیت غرب کشور را در بسیاری از حوزه‌ها برعهده دارد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان هم در تمام ابعاد، آموزشی، بهداشتی و درمانی، کرمانشاه بزرگترین سیستم غرب کشور را داراست و مرکزیت این حوزه را تا سال ۱۳۹۴ در غرب کشور برعهده داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از سال ۱۳۹۴ با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولین استان همدان، مرکزیت غرب کشور در حوزه بهداشت و درمان بین کرمانشاه و همدان تقسیم و قرار بر این شد که مرکزیت در حوزه بهداشت و درمان دو سال به دو سال بین استان کرمانشاه و همدان تغییر کند و دو سال کرمانشاه سکاندار حوزه بهداشت و درمان غرب کشور باشد و دو سال بعد همدان.

وی تصریح کرد: این تصمیم با اعتراض شدید از سوی استان کرمانشاه همراه شد، اما متاسفانه اعتراض‌ها به جایی نرسید. در حال حاضر هم دو سال مرکزیت استان همدان به پایان رسیده و هم اکنون مجددا از اسفندماه سال گذشته دوره دو ساله استان کرمانشاه شروع شده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.