سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی برگزاری بیش از ۵ هزار اردوی راهیان پیشرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: برنامه ریزی شده است تا بیش از ۵ هزار اردوی راهیان پیشرفت در مدارس شهرستان برگزار شود.

بهدانی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت با حضور بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در بیش از ۷۰ آموزشگاه بیرجند خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از ۵ هزار اردوی راهیان پیشرفت برگزار شود.

او با بیان اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان اول و دوم دبیرستان با مشاغل و صنایع مختلف در شهرستان در حال اجرا است و تا پایان سال ادامه دارد، افزود: آموزش و پرورش در این زمینه برنامه‌های متعددی را برای تبیین رشد و تعالی، توسعه و پیشرفت کشور برای نسل جدید برنامه‌ریزی کرده تا این افراد از نزدیک با این پیشرفت‌ها آشنا شوند.

بهدانی ادامه داد: در مکاتباتی با سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان لیست کارخانه‌ها و صنایع شهرستان که امکان بازدید دسته‌جمعی دانش‌آموزان را دارد، اخذ شده و پس از هماهنگی‌های  صورت گرفته دانش‌آموزان با اخذ رضایت‌نامه کتبی از اولیا در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت، از این اماکن بازدید می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در ادامه با اشاره به برگزاری اردو‌های تربیتی بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان نیز گفت: دانش‌آموزان در قالب اردو‌های تربیتی از تمامی اماکن تفریحی و گردشگری شهرستان بازدید می‌کنند.

او با بیان اینکه امید، یکی از کلیدواژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امید وجود دارد، اما امید به آینده باید در بین دانش‌آموزان تقویت شده و افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.