سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان معطر به عطر ۳ شهید شد

سرهنگ مهدوی فرد با اشاره به اینکه طی ایام شهادت حضرت زهرا (س) کرمان میزبان ۱۱ شهید گمنام خواهد بود، گفت: امروز ۳ وارد استان کرمان شدند.

سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: طی ایام شهادت حضرت فاطمه (س) قدم ۱۱ شهید گمنام و خوشنام سر فراز دفاع مقدس، استان کرمان را متبرک خواهد کرد.  

او تصریح کرد: امروز ۳ شهید گمنام از شهرستان بم، نرماشیر و جیرفت وارد استان کرمان شدند و قرار است بقیه شهدا از روز شنبه وارد استان کرمان شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان داشت: این شهدا در روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور تشییع و تدفین خواهند شد.

 ۲ شهید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز در فرودگاه بم مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

سرهنگ‌بدر آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت: شرق استان کرمان امروز میزبان ۲ تن از شهدا‌ی گمنام دوران دفاع مقدس می‌باشد که قرار است یک شهید در شهرستان نرماشیر و یک شهید هم در شهرستان بم تشییع شوند.  

او افزود: شهید گمنام در بم تا شهادت حضرت زهرا (س) میهمان ویژه مردم این شهرستان است و همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در ۶ دی ماه در روستای قطب به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ بدر آبادی با بیان اینکه برنامه ریزی شده است تا ۶ دی ماه، برنامه‌های فرهنگی مختلفی با حضور این شهید و با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم در یک مکان برگزار شود، بیان داشت: قرار است در مدارس یادواره شهدا با حضور این شهیدبرگزار شود.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.