پیکر مطهر یک شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان تشییع و دفن می‌شود.

در ستاد برگزاری مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته که با حضور مسئولان دانشگاه و بخش ماهان و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزار شد، اعلام شد: پیکر مطهر شهید گمنام ۶ دی ماه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تشییع و دفن می‌شود.  

در این جلسه حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با اشاره به پیگیری‌های چندین ساله برای دفن شهید گمنام بر برگزاری باشکوه مراسم تاکید کرد.

او افزود: خدا را شاکریم که بعد از سال‌ها انتظار، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته این افتخار بزرگ را پیدا کرد که میزبان پیکر مطهر شهید گمنام باشد.

روح اله فدائی نژاد، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز با بیان اینکه دانشگاه با حضور شهید گمنام متبرک می‌شود، بیان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود تا مراسم و آئین‌ها با مشارکت دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارمندان و اهالی ولایتمدار ماهان برگزار شود.

به گفته او با تشکیل کمیته‌های دانشگاه، تبلیغات و اطلاع رسانی، فرهنگی، پشتیبانی و عمرانی امور مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید در حال ساماندهی است.

 در این نشست زمان مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام، صبح دوشنبه ۵ دی ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اعلام شد.

همچنین زمان تشییع و دفن پیکر مطهر شهید گمنام سه شنبه ۶ دی ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در شهر ماهان و سپس به سمت دانشگاه اعلام شد.

برچسب ها: شهید گمنام ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار