سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام مطرح کرد؛

جامعه و مدرسه از مکان‌های مؤثر در پرورش انسان است

امام جمعه شهرکرد گفت: خانواده باید جهت‌دهی و جهت‌یابی داشته باشد تا بتواند پرورش‌دهنده انسانی به سمت خداوند باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در شورای فرهنگ عمومی استان با تسلیت ایام فاطمیه گفت: پرورش افراد جامعه به‌ویژه بین جوانان و نوجوانان به زیرساخت‌های خاص خود نیاز دارد.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: خانواده باید جهت‌دهی و جهت‌یابی داشته باشد تا بتواند پرورش‌دهنده انسانی باشد که به سمت خداوند حرکت کند.


بیشتر بخوانید


وی، جامعه و مدرسه را از دیگر مکان‌های مؤثر در پرورش انسان دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی فرهنگی در عرصه تحکیم پایه‌های خانواده، پایه‌های اعتقادی جامعه و ساختارسازی درست برای نظام آموزشی نقش‌آفرینی تلاش کنند.

نکونام اضافه کرد: فعال کردن مساجد با امکانات و تجهیزات کامل و برقراری ارتباط بین نظام آموزشی با مساجد به‌عنوان خانه‌ای اثرگذار در روح و روان جامعه ضروری است.

وی، پاسخگویی به مطالبات مردم را ضروری دانست و ادامه داد: توجه جدی به نوجوانان و جوانان و تلاش برای تحقق خواسته‌های آنان در دستور کار قرار گیرد و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در این حوزه فعال‌تر عمل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
پرورش انسانها با آموزشهای فنی و حرفه ایی به جوانان مساجد و محلات هم امکانپذیر است به امید پرورشهای فکری و حسمی و اخلاقی جوانان کشور عزیزمان