سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ضرورت‌های جامعه کنونی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم اعزام ۵۰۰ فعال فرهنگی و اجتماعی از این استان برای زیارت مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «اردوی آموزشی زیارتی راویان مکتب حاج قاسم» گفت: ایمان نخستین شاخصه مکتب تربیت‌کننده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌شمار می‌رود.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ایمان قوی مکتب این شهید بزرگوار بوده که شک و شُبهه‌ای به دل راه نداده، استوار در این مسیر مانده و راه خود را ادامه داده است.

وی با اشاره به معرفت اسلام‌ناب محمدی (ص) شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و غرق وی در دریای معرفت اسلامی افزود: دلسپاری و محبت شاخصه دیگر این شهید بزرگوار است.

نکونام اضافه کرد: مطالعه درخصوص ویژگی‌ها و شاخصه‌های شهید سلیمانی مورد توجه همگان باشد.


بیشتر بخوانید


غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری نیز ترویج مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از ضرورت‌های جامعه کنونی دانست و گفت: این مکتب تبیین تعهد، اخلاق و ولایت‌پذیری به‌شمار می‌رود و کشور را از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان مصون می‌کند.

وی، پیروی از مسیر شهداء را باعث رسیدن به عاقبت‌بخیری در دنیا و آخرت اعلام و تاکید کرد: خلاصه این مسیر دفاع از حریم ولایت، انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

حیدری، مکتب، منش و راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را الگوی تمامی آزادی‌خواهان جهان دانست و افزود: تواضع این شهید بزرگوار در بین همزمان و خانواده‌های شهداء مطرح و اقتدار وی باعث ترس و وحشت دشمنان اسلام و ایران بود.

وی اضافه کرد: توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار (ع) و مقید بودن به اقامه نماز اول وقت از ویژگی‌های مهم دیگر شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حیدری اظهار داشت: تقویت، ترویج و توجه جدی به نُخبه‌پروری و تربیت جهادی مورد توجه تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

گفتنی است: ۵۰۰ نفر از فعالان و کنش‌گران فرهنگی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری شامگاه سه‌شنبه با ۱۴ اتوبوس از شهرکرد راهی اردوی آموزشی زیارتی راویان مکتب حاج قاسم شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.