سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی وزارت امور خارجه:

چهره دروغین حقوق بشری آمریکا با تقدیس شرم آور سرکرده منافقین شفاف‌تر شد

کنعانی در توییتر نوشت: تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتر نوشت: ائتلاف رژیم آمریکا با تروریست‌ها و قاتلان بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آشکارتر شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

کنعانی ادامه داد: گرچه توسل رژیم آمریکا به ورشکستگان و جنایتکاران برای اعمال فشار علیه دولت و ملت ایران، نشان از خالی بودن دست آنان است، اما این واقعیت، چیزی از مسؤلیت‌های حقوقی و بین المللی واشنگتن در نقض حقوق ملت ایران و حمایت آشکار از یک سازمان تروریستی شناسنامه‌دار کم نمی‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
رجوی کثافت ترین موجود روی زمین
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
مداخله فرانسه جنایتکار در امور داخلی ایران در سال 1357 شروع و آغاز شده است پس مذاکره ایران با فرانسه جنایتکار غلط و اشتباه بوده است و این در حالی است که فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کند و هم در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند.
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
رییس گروهک های تروریستی جهان . رجوی