سخنگوی وزارت امور خارجه، قهرمانی تیم ملی فوتبال ‎آرژانتین در جام جهانی فوتبال را به مردم این کشور و اعضای تیم و کادر فنی آن تبریک گفت.

ناصر کنعانی در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: قهرمانی تیم ملی فوتبال ‎آرژانتین در جام جهانی فوتبال در ‎قطر را به مردم این کشور و اعضای تیم و کادر فنی آن تبریک می‌گویم.

بازی جذاب و دیدنی و البته سخت بود، اما ‎لیونل مسی و یارانش خوش درخشیدند.

تیم ملی فوتبال ‎آرژانتین شب گذشته با شکست فرانسه در ضربات پنالتی موفق شد برای سومین بار در تاریخ عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی فوتبال را به نام خود ثبت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
چه اشکالی داره مسئولین ما هم مثل مکرون بشینن بین جوانها فوتبال نگاه کنن .عید سر سفره هفت سین باشند ،کننسرتی بروند و... حداقل بین جوانها باشند این اعتماد و احساس یکی شدن مسئولین و مردم ایجاد بشه حیف این وطن وآرامشش که با بی تدبیری از دست بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
عید سر سفره هفت سین باشن ؟ اونها عید میرن به بچه هاشون توی آمریکا و کانادا و دیگر بلاد کفر سر بزنن . انتظار نداشته باش 365 روز سال را برای ما زحمت بکشن و از خانواده هاشون خبری نگیرند بالاخره چند روزی هم باید با خانواده باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
احمدی نژاد در بین مردم بود و هست .انسان درستکار و صادقی هست .از دست قدرتمند و هوش بالای ایشان بر می آید تا مشکل مسکن و ازدواج و اشتغال ، حل و فصل شود .امثال روحانی و خاتمی ، خیلی به احمدی نژاد فشار می آوردند .البته نا گفته نماند قالیباف و رفسنجانی مرحوم هم چوب لای چرخ کارها می گذاشتند .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۰۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مشکلی نیست، تیم ملی ایران بره فینال جام جهانی بهت قول میدم رئیس جمهور ایران هم مثل مکرون بره بازی رو از نزدیک نگاه کنه :)
آخه چرا فکر می کنید هرچی در اروپا هست عالی و نایس هست؟! چند سال پیش می خواستند یک راهپیمایی نمایشی در پاریس برگزار کنند کل مسیر رو بستند تا مکرون و چهار نفر دیگه نمایشی چند متر راه بروند و عکس بگیرند بعد هم رفتن.
کمی سرچ کن ببین دیشب در فرانسه با مردم چه کار کردند.
آخرین اخبار