سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش سیاسی فرماندهان یگان های ارتش در منطقه فارس برگزار شد

همایش سیاسی فرماندهان یگان‌های ارتش در منطقه فارس با حضور امیر سرتیپ دوم رضایی در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با تقدیر از جانفشانی و تلاش‌های شبانه روزی دلاورمردان نیروی انتظامی و بسیج در حفظ امنیت کشور، گفت: امروز دشمن به قدری در فضای مجازی مشغول نفرت پراکنی و تفرقه انگیزی است که گاهی برخی از خانواده‌ها دچار دوگانگی می‌شوند و وظیفه همه ماست که با جهاد تبیین و روشنگری بر هجمه‌های دشمنان غلبه کنیم.

او گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی انتظامی را نیرویی مظلوم و مقتدر خواندند که این نحو خدمت کردن در هیچ جای دنیا به جز ایران عزیز مشابهی ندارد و یقیناً خدمت کردن در این شرایط به منزله جهاد در راه خدا است.

امیر رضایی اختلاف‌افکنی در بین نیرو‌های مسلح را از شگرد‌های دیرینه دشمنان دانست که با این کار تلاش می‌کنند بین ارتش و سپاه دودستگی ایجاد کنند، اما نیرو‌های مسلح با بصیرت و آگاهی روزافزون دست در دست هم داده و برای سرافرازی ملت ایران تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام ایزدی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس نیز با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) مدافع ولایت بودند و در طول عمر کوتاه و با برکت خودشان جهاد واقعی را در بیان حقایق و معرفی دین مبین اسلام انجام دادند و شهادتشان هم در راه دفاع از ولایت بود.

او گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان بر همه آحاد جامعه امر فرموده‌اند و این جهاد به منظور تمدن سازی نوین اسلامی و خصوصاً برای نیرو‌های مسلح تکلیف قطعی و یقینی است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس بیان اقدامات موثری که امروز در نیرو‌های مسلح صورت گرفته را نوعی جهاد تبیین دانست که مایه دلگرمی و امیدبخشی به کارکنان نیرو‌های مسلح است و با این جهاد می‌توان اقدامات دشمنان را در ناامید کردن جامعه خنثی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.