سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیم پیام رئیسی توسط امیرعبداللهیان به پادشاه اردن

وزیر امور خارجه کشورمان پیام آیت الله رئیسی را به ملک عبدالله پادشاه اردن تسلیم کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲» در اردن، با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار و درخصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفتگو کرد.

وی ضمن قدردانی از برگزاری موفق نشست «بغداد- ۲» توسط اردن، بر ضرورت توسعه همکاری‌های کشور‌های منطقه جهت تقویت صلح، ثبات، امنیت و افزایش مراودات اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

وزیر امور خارجه همچنین با تشریح زمینه‌های همکاری مشترک سیاسی و اقتصادی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای گسترش روابط سیاسی و توسعه مراودات اقتصادی و تجاری با اردن اعلام کرد.

در این ملاقات که ولیعهد، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و برخی مسوولان امنیتی اردن نیز حضور داشتند، ملک عبدالله دوم پادشاه اردن با اشاره به نگاه توام با احترام مردم اردن به ایرانیان، خواستار آغاز فصل جدیدی از روابط دوجانبه وهمکاری‌های منطقه‌ای میان دوکشور شد و سرنوشت محتوم کشور‌های مسلمان منطقه را در همکاری و مشارکت در ایجاد ثبات وامنیت متقابل دانست.

در این ملاقات وزیر امور خارجه پیام کتبی آیت الله رئیسی را تسلیم پادشاه اردن کرد و پادشاه اردن نیز از پیام صمیمانه دکتر رئیسی تشکر کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
کشورهایی که در اون انقلاب نشده و مثل سابق طاغوت ما هستن و بنظر شما مستعمره و گاو شیر ده امریکا خوب میری اصلا با اونا چی میگی
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
ما رو با اردن چیکار ؟؟؟
مرتضی
۲۰:۵۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دومین حامی داعش اردن بود
حالا که تیرشون به سنگ خورده فکر مذاکره افتادن
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
چراپرچم ایران رو نزاشتن؟!
اگر از اردن هم نمی‌ترسید!
مقابله به مثل کنید.
چه کشورهایی برای ما آدم شدن!!!