سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت هفت مدرسه در قصرشیرین/بالا بودن سرانه فضای آموزشی در قصرشیرین

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه با اشاره به وارد شدن خسارت به مدارس قصرشیرین پس از زلزله سال ۹۶، گفت : پس از این زلزله هفت مدرسه در قصرشیرین احداث شده است.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه پیش از ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس این شهرستان در جریان زلزله سال ۹۶ خسارت دید، گفت : هفت مدرسه در شهرستان قصرشیرین پس از زلزله سال ۹۶ احداث شده است.

وی افزود: برای تکمیل و وارد چرخه کردن ۲ مدرسه دیگر در شهرستان قصرشیرین تا مهرماه سال آینده تلاش خود را می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه تصریح کرد: این ۲ مدرسه یکی روستایی و دیگری در قصرجدید است که تلاش داریم پیش از سال تحصیلی آینده به چرخه آموزشی اضافه کنیم.

وی در جواب انتقادات در خصوص عدم تجهیز برخی مدارس، خاطرنشان کرد: به زودی میز و صندلی آموزشی به مدارس قصرشیرین اختصاص می‌دهیم و همه مطالبات نوسازی و تجهیز را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

سرانه فضای آموزشی در قصرشیرین بالا است

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به بالا بودن سرانه فضای آموزشی در قصرشیرین نسبت به میانگین کشوری، گفت: باید برای تقویت و توسعه فضای موجود تلاش کنیم.

حیدری اظهار کرد: در حال حاضر با ۱۱.۳ درصد وضعیت سرانه فضای آموزشی در قصرشیرین از میانگین کشوری و استانی بالاتر است.

وی ادامه داد: این به این معنی نیست که حوزه توسعه در فضا‌های آموزشی نباید مورد توجه باشد بلکه باید تقویت و روند توسعه ادامه دار باشد تا به وضعیت مطلوب برسیم.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین مؤلفه آموزش و تربیت در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

وی از رتبه بندی معلمان به عنوان یک فرصت طلایی نام برد و افزود: در کنار اجرای این قانون باید به دنبال عدالت آموزشی برای دانش آموزان بود و خلاء‌های آموزشی را پر کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از جهت اینکه آماده ساز نوجوانان برای ورود به مرحله زندگی است نقشی بنیادی و اساسی دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.