سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس مطرح کرد

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای راه همدان به غار علیصدر

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تعریض راه همدان به بخش گل تپه و غار علیصدر اختصاص یافته است.

فتح الله توسلی افزود: یکی از راه‌های مهم و شریانی استان همدان، راه همدان، گل تپه _ علیصدر است که برای اجرای این طرح  ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات امسال و ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافته است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان همدان تاکنون هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

توسلی افزود: در سفر ریاست  جمهور به استان مبلغ ۷ میلیارد تومان برای تکمیل زیرگذر بهاران اختصاص یافت.

او اظهار داشت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهر بهار پس از چهار سال توقف و تعطیلی، آغاز به کار کرد و تکمیل شد و با تکمیل تجهیزات و نیروی انسانی هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس افزود: سیاست وزارت جهاد بر تجمیع گلخانه ها و ایجاد گلخانه ای چند هکتاری است تا درآمد کسب شده و محصول تولیدی قابل توجه و مدیریت آن، راحت تر شود.

توسلی به سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی به بهار کبودراهنگ خبر داد و گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع دولتی برای لایروبی ۶۰۰ حلقه قنات و کانال کشی برای دو شهرستان بهار و کبودراهنگ اختصاص یافت.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز گفت: اداره کل راه و شهرسازی، از طرح هایی که برای شهرداری درآمد پایدار ایجاد کند حمایت خواهد کرد.

ایوب اسدالهی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مکلف به اجرای قانون حذف مجری در ساختمان هایی با سه سقف و تا ۸۰۰ متر است ولی علی‌رغم ابلاغ از سوی هیئت چهار نفره به سازمان نظام مهندسی، تاکنون اقدامی صورت نگرفته و همین امر باعث ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.