سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان قلعه گنج:

مسئولان، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای را دردستور کار قرار دهند

دادستان قلعه گنج با اشاره به اینکه مسئولان اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای را دردستور کار قرار دهند، گفت: با ترک فعل های صورت گرفته برخورد می شود.

رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج با همراهی دادستان عمومی و انقلاب، شهردار و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قلعه گنج به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات از نقاط حادثه خیز و معابر سطح شهر قلعه گنج بازدید کردند.

کیومرث قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در حاشیه این بازدید گفت: دادستانی از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی بین شهری و درون شهری ورود کرده است و اداره راهداری و شهرداری بایستی به وظایف خود عمل کند و با ترک فعل‌های صورت گرفته در این رابطه برخورد خواهد شد.

او بر پیگیری و اجرایی شدن توصیه‌های کارشناسی شده از سوی پلیس راهور شهرستان از سوی تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول و مرتبط خصوصا شهرداری نیز تاکید کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان، تقاطع قلعه گنج به منوجان است، تصریح کرد: در این نقطه پروژه ساخت میدان شروع شده است؛ اما به دلیل نبود رعایت اصول فنی اعلامی از سوی پلیس راهور و نبود اخذ مصوبه شورای ترافیک شهرستان، تا رفع نواقص پروژه متوقف شده است.

او بیان کرد: اقدامات صورت گرفته به عنوان راهکاری برای پیشگیری از وقوع جرم و تصادف و برای حفظ حقوق عامه صورت گرفته و دادستانی بر روند اصلاح و رفع مشکلات بیان شده نظارت و پیگیری خواهد کرد.

در پایان این بازدید احمدی شهردار قلعه گنج از پیگیری‌های میدانی رییس حوزه قضایی، دادستان و رییس پلیس راهور شهرستان در خصوص پیگیری رفع نقاط حادثه خیز و خط کشی معابر به منظور کاهش تصادفات تشکر کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.