سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۵۹۳ کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

از ابتدای سال تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شده است.

صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان تحت حمایت در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ارائه شده است.
 
صالحی افزود : ارزش این خدمات ۱۳ میلیارد تومان بوده که از محل منابع داخلی این نهاد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی، خیران ونیکوکاران تامین و هزینه شده است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.
 
وی در ادامه از پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: به منظور ایجاد هم‌افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.
 
صالحی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲ هزار و ۶۳ نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، اضافه کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.