سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح گازرسانی به روستا‌های مارگون

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح گازرسانی به روستا‌های سخت‌گذر مارگون طول ۲۲۴ کیلومتر در حال اجرا است.

ریحان بهادری با اشاره به اینکه این طرح گازرسانی به طول ۲۲۴ کیلومتر به روستا‌های مور زرد زیلایی و سیلاب کلوار مارگون در حال اجرا است، گفت: برای این طرح ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

او افزود: با توجه به سخت گذر و کوهستانی بودن مسیر، پیش بینی می‌شود این طرح گاز رسانی تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری کامل برسد.

بهادری ادامه داد: با اجرای این طرح مهم گازرسانی ۴ هزار و ۴۵۰ خانوار در قالب ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر و حدود ۵۵ روستا و پاره روستا از نعمت گاز در حوزه زیلایی بهره‌مند می‌شوند.

این مقام مسئول می‌گوید: با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها ضریب نفوذ گاز روستایی واجد شرایط کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال ۱۴۰۱ به ۹۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

بهادری با اشاره به اینکه پارسال در بخش گازرسانی روستایی ۴۳ روستا با جمعیتی بیش از ۳ هزار و ۶۹۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند، ادامه داد: ضریب بهره مندی خانوار روستایی استان به ۸۷ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پارسال با شعار گاز محور توسعه، گازرسانی به ۴۳ واحد تولیدی صنعتی انجام شد، گفت: با این اقدام مصرف میانگین سالانه حدود ۵ هزار و ۵۲۰ میلیون متر مکعب از سوخت مایع واحد‌های گازدار شده با گاز طبیعی جایگزین شد.

این مقام مسئول می‌گوید: براساس آخرین تقسیم بندی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۱۱۵ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان شناخته شده که تاکنون ۹۲۲ روستا به شبکه گاز متصل شده‌اند.

به گفته بهادری؛ در بخش شهری نیز از مجموع ۱۷ شهر واجد شرایط ۱۷ شهر گازدار شده است.

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.