سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردو‌های راهیان پیشرفت در استان قزوین برگزار شود

استاندار قزوین گفت:دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت با شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های تولیدی استان آشنا شوند.

محمد مهدی اعلایی استاندار در نشست ستاد تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: لازم است در راستای تحقق شعار سال و همچنین تحقق منویات رهبر انقلاب و رییس جمهور، دانش آموزان و دانشجویان در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت با شرکت‌های دانش بنیان و کارخانه‌های تولیدی استان آشنا شوند.

اعلایی تاکید کرد: سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این بین با هم افزایی، اردو‌های راهیان پیشرفت را برگزار کنند.

وی گفت: ستاد راهیان پیشرفت مرکزی در استان با حضور صمت، آموزش و پرورش، شهرک‌های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) رییس پارک علم و فناوری، به ریاست معاونت اقتصادی استانداری و دبیری پارک علم و فناوری تشکیل شود تا علاوه بر بازدید دانشجویان و دانش آموزان با آخرین دستاورد‌های بخش‌های صنعتی آشنا شوند.

استاندار گفت: شرکت‌هایی که برای بازدید انتخاب می‌شوند، نباید برای بازدیدکنندگان خطرآفرین باشند.

اعلایی افزود: ظرفیت‌های خوبی در صنایع نظامی در استان قزوین وجود دارد که با کسب مجوز‌های لازم، زمینه‌های بازدید و آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با دستاورد‌های علمی و فناوری کشور مهیا می‌شود.

وی اضافه کرد: راویان پیشرفت هم باید شامل دانشمندان و فرهنگیان باشند تا بتوانند دستاورد‌های علمی کشور را به دانشجویان و دانش آموزان معرفی کنند.

سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش هم گفت: دانش آموزان تیزهوش استان قزوین از حوزه هواوفضای سپاه و صنایع موشکی بازدید کردند و با دستاورد‌های علمی و نظامی کشور آشنا شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.