سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا به طور نسبی در اردبیل کاهش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز شنبه با عبور موج کوتاه و شمالی شدن جریانات جوی در استان دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

سیاوش محمدی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از روز شنبه با عبور موج کوتاه و شمالی شدن جریانات جوی در استان اردبیل ضمن وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) آسمان در بیشتر مناطق به تدریج ابری می‌شود و دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یاید.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می‌گوید: روز شنبه در برخی مناطق استان اردبیل آسمان ابری و مه آلود خواهد بود و بارش خفیف باران نیز احتمال می‌رود.

محمدی تصریح کرد: از عصر یکشنبه (۲۷ آذر) تا اواخر وقت دوشنبه شرایط جوی پایدار خواهد بود و آسمانی صاف تا نیمه ابری برای استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

او افزود: بر پایه اعلام هواشناسی اردبیل، از روز سه شنبه (۲۹ آذر) با نفوذ توده هوای سرد و مرطوب، شرایط جوی استان اردبیل به طور محسوس تغییر خواهد کرد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با حاکمیت شرایط پایدار جوی و تداوم جریانات جنوبی، دمای هوا تغییر محسوسی نداشته و آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری (در نوار شرقی و مناطق شمالی ابری همراه با مه رقیق) است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.