سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز در بخش خانگی

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز در بخش خانگی تاکید کرد.

جهانبخش سلیمیان گفت: با توجه به ناترازی بین مصرف و تولید گاز در کشور، برای جلوگیری از قطع گاز در بخش خانگی، صنایع باید تا ۵۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند.

وی افزود: امسال مقرر شد صنایعی که نیاز به ۳۰ میلیون مترمکعب گاز دارند، مصرف خود را به ۵۰ درصد کاهش دهند که در این ارتباط درخصوص مصرف گاز صنایعی نظیر فولاد، پتروشیمی، سیمان و سایر صنایع محدودیت داریم.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاهش مصرف گاز تا حدی است که آن واحد صنعتی آسیب نبیند و بتواند در بستر تولید باقی ماند از همین رو چنانچه واحدی به مصرف بیشتری نیاز داشته باشد سوخت مایع در اختیار آن قرار داده می‌شود.

سلیمیان با بیان اینکه سوخت‌های جایگزین در استان تامین شده و چنانچه صنایع برای تولید نیاز به این سوخت داشته باشند در اختیار آن ها قرار داده می‌شود، اضافه کرد: سوخت مایع، نفت، نفت کوره و گازوئیل در استان تامین شده تا صنایع گاز کمتری بسوزانند.

وی بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز در بخش خانگی تاکید کرد و گفت: چنانچه مشترکان خانگی یک درجه از دمای منزل‌های مسکونی خود را کاهش دهند، شش درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود و تعرفه گاز آن‌ها ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

سلیمیان اظهار داشت: مشترکانی که به بدمصرفی خود ادامه دهند بر اساس نوع اقلیم و پکانی که در آن قرار می‌گیرند، پس از یک بار اخطار، برای دومین مرتبه گاز آن ها قطع می‌شود.

برچسب ها: شرکت گاز ، قطع گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.