سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در خاتم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاتم از برگزاری چهار دوره آموزشی کمک‌های اولیه ویژه اعضای سازمان جوانان هلال احمرخبر داد.

زارعی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی شامل کمک رسانی به جراحت‌ها و حمایت اولیه بیمار است به طور کلی ممکن است در هر لحظه، کسی در اطراف تان دچار آسیب یا بیماری شود در این صورت شما با داشتن مهارت و دانش لازم در زمینه کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، می‌توانید جلوی بدتر شدن یک اتفاق ناچیز را بگیرید و یا حتی ممکن است با انجام عملیات فوریت پزشکی، جان یک انسان را نجات دهید.

زارعی افزود: با توجه به شیوع گسترده کرونا طی سال‌های گذشته آموزش‌های حضوری جمعیت هلال احمر نیز با اختلال روبرو شده بود و بعد ازپایان شیوع این ویروس منحوس، چهار دوره آموزش کمک‌های اولیه به صورت حضوری در این شعبه برگزار شد.

او ادامه داد: در این دوره‌ها سرفصل‌های اصول و اهداف امداد و کمک‌های اولیه، زخم و خون ریزی، خفگی، احیای قلبی ریوی است.

زارعی بیان کرد: دوره‌های آموزشی ویژه خواهران و اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است و فراگیران با شرکت در این دوره‌ها به مدت ۲۲ ساعت آموزش می‌بینند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: پس از برگزاری آزمون به فراگیران که موفق به کسب نمره قبولی شدند گواهینامه معتبر از طرف جمعیت هلال احمر اهداء خواهد شد و کلیه علاقه‌مندان به کسب آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه می‌توانند به شعبه جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.