سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ویژه کنترل کمی و برخورد قاطعانه با کم فروشی در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای بررسی کم فروشی و الزامات برچسب گذاری فرآورده‌های تولیدی، طرح ویژه کنترل کمی فرآورده‌ها در استان اجرا می‌شود.

هاشم علایی در راستای بررسی کم فروشی و الزامات برچسب گذاری فرآورده‌های تولیدی، طرح ویژه کنترل کمی فرآورده‌ها در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به بیانات ریاست محترم جمهوری در جلسه شورای‌عالی استاندارد که دغدغه مردم برای استفاده از کالای استاندارد را نشانه اعتماد و اطمینان مردم به سازمان ملّی استاندارد ایران دانسته و برخورد جدی با عاملین کم فروشی رسمی را خواستار شده اند، گفت: با توجه به آموزش‌های به روز کارشناسان این اداره کل در این زمینه، پایش و نظارت بر کم فروشی در سطح واحد‌های تولیدی و مراکز عرضه و برخورد قاطعانه با متخلفین در استان اردبیل آغاز شده است.

علایی در ادامه افزود: در اجرای طرح ویژه اوزان و مقیاس‌ها که با اولویت محصولات تولیدی واحد‌های صنایع غذایی استان انجام می‌شود، فرآورده‌ها از نظر کمیت با توجه به اظهارات مندرج در نشانه گذاری (اعم از وزن، حجم و ...) مورد پایش قرار می‌گیرند.

او بیان کرد: فرآورده‌هایی که در این مرحله بررسی می‌شوند شامل: انواع محصولات چیپس و اسنک، پودر‌های شوینده، خمیردندان، مرغ و گوشت بسته بندی شده، قند و شکر بسته بندی شده، بستنی، صابون، انواع شکلات، تافی و آب نبات بسته بندی شده، انواع کره، انواع سس‌های غذا، رب گوجه فرنگی، عسل، و غذا‌های آماده و نیمه آماده می‌باشند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل افزود: اداره کل استاندارد استان اردبیل موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیر استاندارد در استان جلوگیری کند و باهرگونه کم فروشی برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.