سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوای مشهد افزایش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دما از امروز در استان آغاز شده است.

آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی ۲ تا هشت درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود.

او افزود:هم اکنون آسمان در اکثر نقاط استان خراسان رضوی قسمتی تا نیمه ابری است و هر چند از شهرستان‌های تایباد و مشهد مه گزارش شده است، اما انتظار می‌رود از امروز تا روز‌های پایانی این هفته وضعیت جوی استان، وضعیتی به نسبت پایدار باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی این مدت تغییرات جوی خاصی در خراسان رضوی رخ نخواهد داد، اما در مناطق سردسیر و کوهستانی استان تشکیل مه و کاهش دید دور از انتظار نیست.

رضایی‌پور بیان کرد:با توجه به پایداری جو در استان، افزایش و انباشت آلاینده‌های جوی و همچنین شرایط ناسالم و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های بزرگ و صنعتی از جمله مشهد پیش‌بینی می‌شود.

او تصریح کرد:همچنین امروز در برخی از نقاط استان خراسان رضوی به ویژه در نوار شرقی، وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: فریمان با کمینه دمای هوای منفی ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی‌پور اظهار کرد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌های بجستان و سبزوار با ۲۹ کیلومتر در ساعت بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.