سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگروه‌های تخصصی قرآن و عترت در خراسان شمالی فعال شود

رئیس شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی خراسان شمالی بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی سه گانه حوزه قرآن و عترت در این استان تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری گفت: کارگروه‌های تخصصی «توسعه آموزش عمومی قرآن»، «توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآن» و کارگروه «توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن» حداکثر تا دو ماه آینده فعال و براساس آن فعالیت‌های قرآنی پیگیری شود.   
او گفت: حمایت، تشویق و برنامه ریزی به منظور فعالیت‌های قرآنی از رویکرد‌های اصلی در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی خواهد بود.  
امام جمعه بجنورد گفت: فراهم سازی زمینه بهره گیری مربیان دوره‌های قرآن خانگی از ظرفیت قاریان برجسته قرآنی، اهدا رحل و قرآن به دوره‌های قرآن خانگی محلات، خوابگاه‌های دانشجویی و... از ضروریات است.   

حجت الاسلام نوری گفت: باید دوره‌های قرآنی در راستای توجه به رشته‌های روخوانی، تفسیر، تجوید و قرائت برنامه ریزی و برگزار شود تا علاقمندان به نحو شایسته از فعالیت‌های قرآنی بهره‌مند و در نهایت منجر به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی شود.  

او آموزش ضمن خدمت برای مربیان دوره‌های قرآن خانگی به منظور توانمند شدن آن‌ها در حوزه فعالیت‌های قرآنی و ماندگاری دوره‌های محلات را ضروری خواند.   

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.