سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش کتابخانه ملی ایران

جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با موضوع «برندسازی پژوهشگر و رویت پذیری مقاله‌های علمی» ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزش سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با موضوع «برندسازی پژوهشگر و رویت پذیری مقاله‌های علمی» همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود ، این کارگاه آموزشی در دو حوزه برندسازی پژوهشگر، هویت مجازی و بهبود رویت پذیری و افزایش اثرگذاری مقاله‌های عالمی و پژوهشی برپا می‌شود.

در بخش نخست از این کارگاه، آشنایی با جعبه ابزار پژوهشی و محل قرارگیری ابزار‌های ایجاد هویت مجازی و برندسازی مورد بحث و نظر قرار می‌گیرد ، در بخش دوم از این کارگاه آموزشی نیز مقدمه‌ای بر افزایش ضریب تأثیر و رویت پذیری مقاله‌ها تعریف می‌شود و در ادامه اهمیت افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات و راهکار‌های عملی برای چگونگی افزایش این ضریب‌ها حین نگارش و چگونگی هشتک گذاری در مقاله‌های علمی و پژوهشی جهت بهتر دیده شدن اثر آموزش داده می‌شود.

دکتر نادر آل ابراهیم مدرس این کارگاه آموزشی در سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری است و کارگاه‌های مذکور در روز سه شنبه ۲۹ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «برندسازی پژوهشگر و رویت پذیری مقاله‌های علمی»، تلاشی برای بررسی دقیق یک اثر پژوهشی به منظور دیده شدن بهینه مقاله‌های علمی، پژوهشی، با کیفیت و همچنین چگونگی دسترس پذیری آن‌ها برای پژوهشگران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.