سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب دومین بیمارستان بزرگ استان کرمانشاه

مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب گفت : بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به عنوان دومین بیمارستان بزرگ استان بعد از امام رضا (ع) باید از درمانی به آموزش درمانی ارتقا یابد.

محمدعلی خدایی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در مراسم روز پرستار این شهرستان که با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت در سرسرای بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب برگزار شد؛ گفت : در حال حاضر بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی امام خمینی (ره) این شهرستان ۴۲ متخصص و فوق تخصص، با بیش از ۱۵ نوع تخصص پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) از سال ۴۲ احداث شده و یکی از با سابقه‌ترین بیمارستان‌های استان است، گفت: این بیمارستان بعد از امام رضا (ره) شهر کرمانشاه بزرگترین بیمارستان استان کرمانشاه است.

خدایی با اشاره به راه‌اندازی بخش آموزش عالی سلامت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در رشته‌های پرستاری، بیهوشی و اتاق عمل بیان داشت: با توجه به شرایط جغرافیای و سابقه این بیمارستان لازم است از حوزه درمانی به آموزش و درمان ارتقا یابد.

این مقام مسئول تاکید کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) به شهرستان‌های غرب استان و بخش‌های از استان لرستان و ایلام خدمات درمانی ارایه می‌دهد لذا ضروری است به آن در بحث تجهیزات و اعتبارات توجه ویژه‌ای شود.

خدایی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) بخش اورژانس آن ماهیانه به ۱۰ هزار مراجعه کننده خدمات درمانی ارایه می‌دهد خواستار پرداخت به موقع حقوق و مزایا، معوقات، کارانه پرستاران و حوزه خدمات درمانی این بیمارستان شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.