سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اولین گذر غذایی کشور در یزد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری یزد از راه اندازی اولین گذر غذایی ایران با عنوان «خوشمزه بازار» در شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

محمد صفدرپور رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد با اشاره به راه اندازی اولین گذر غذایی کشور در یزد گفت: این سازمان وظیفه حمایت از افرادی را برعهده دارد که در زمینه تولیدات خانگی فعالیت می‌کنند. 

او افزود: این بازارچه دائمی با عنوان «خوشمزه بازار» با ایجاد یک سوله با ظرفیت ایجاد ۵۰ غرفه در بلوار صابر یزدی هر هفته از چهارشنبه تا جمعه بعد از نماز مغرب و عشا فعالیت می‌کند.

صفدرپور  با بیان این که در بیرون این سوله نیز حدود ۲۰ غرفه برای طبخ و فروش غذا‌ها و نان‌های محلی تدارک دیده شده است، ادامه داد: دو مرکز دیگر در سال ۱۴۰۲ در خیابان فرهنگ امامشهر و محل بلوار دفاع مقدس روبروی برج‌های دوقلو توسط یک خیر راه اندازی خواهد شد تا غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد اظهار داشت: این غرفه‌ها شامل هرگونه مشاغل خانگی نظیر بافتنی، خیاطی، صنایع دستی، ادویه جات، ترشی و ... است.

صفدرپور با اشاره به اینکه این غرفه‌ها فقط به بانوان شهر یزد اختصاص ندارد، گفت: بانوانی سایر شهر‌های استان که دارای مشاغل خانگی هستند، می‌توانند به پرتال سازمان، ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.