سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید چهار دستگاه جاروی مکانیزه برای نظافت معابر اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از خرید چهار دستگاه جاروی خودکار با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان برای نظافت شهر اصفهان خبر داد.

حسن نظام زاده گفت: نظافت و زیبایی بصری شهر اصفهان از شاخصه‌های هویتی این شهر محسوب می‌شود، بر این اساس تمام تلاش مدیریت شهری حفظ این شاخصه و تقویت زیرساخت‌های لازم برای تحقق نظافت شهری به روز و کارآمد با کمترین هزینه و هدر رفت منابع است.

او با بیان اینکه نوسازی ماشین‌آلات یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است، گفت: در این راستا به منظور نظافت مکانیزه معابر شهری و بزرگراه‌ها اقدام به خرید چهار دستگاه جاروی مکانیزه هیوندای با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان برای نظافت و رفت‌وروب شهر کرده تا شهری زیبا را در معرض دید گردشگران داخلی و خارجی قرار دهد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این جاروب‌های مکانیزه مجهز به دوربین، دارای مکش و سیستم آب‌پاشی قوی‌تر و برس‌های ضد سایش است، ادامه داد: با استفاده از این جاروها که صدای کمتری نسبت به ماشین‌آلات و دستگاه‌های جاروی شهری قدیمی‌دارد، از انتشار گرد و غبار جلوگیری می‌شود.

او خاطرنشان کرد: در این راستا بسیاری از معابر شهری که تا سال گذشته به صورت دستی و با استفاده از نیرو‌های کارگری رفت و روب می‌شد، به‌صورت مکانیزه نظافت می‌شود.

منبع:ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.