قائم مقام جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت:خوشبختانه بر اساس آمار ۷۰ درصد مسافران از نظافت شهر اصفهان اعلام رضایت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهزاد حقانی قائم مقام جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان  امروز در دومین جلسه ستاد خدمات سفر شهراصفهان در سال جدید، گزارشی از فعالیت‌های شهرداری اصفهان در خصوص حفظ پاکیزگی شهر اعلام کرد و گفت: نظافت شهر اصفهان روزانه به وسعت ۴۵ میلیون مترمربع انجام می‌شود؛ در این راستا در روز‌های پایانی سال، برای نظافت بعدازظهر‌ها تعدادی کارگر ثابت در خیابان‌های اصلی شهر به کارگیری کردیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بر اساس آمار ۷۰ درصد مسافران از نظافت شهر اصفهان اعلام رضایت کردند، افزود: با به کارگیری نیرو‌های ثابت، ۱۵ میلیون مترمربع از شهر اصفهان نیز عصر‌ها نظافت شد که در این راستا ۱۶۳۷ پاکبان در شب‌ها و ۳۹۰ پاکبان بعدازظهر‌ها به کارگرفته شده‌اند.

قائم مقام جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تأکید کرد: ۵۲ دستگاه جاروب مکانیزه در شب‌ها و ۱۳ دستگاه مکانیزه بعدازظهر‌ها در خیابان‌های فرعی برای نظافت شهر به کارگرفته شده است.

حقانی با بیان اینکه میزان جمع آوری پسماند خشک در شهر در روز‌های پایانی سال گذشته دو برابر افزایش یافت و از ۷۰ تن به ۱۳۰ تن در روز رسید، گفت: در شب ۲۹ اسفند میزان پسماند‌تر شهر اصفهان که در روز‌های معمول سال ۸۰۰ تن بود به یک میلیون و ۲۸۰ هزار کیلوگرم رسید و این میزان در روز آخر سال یک میلیون و ۴۹۰ هزارکیلوگرم افزایش یافت که با تدابیر اندیشیده شده هیچ زباله‌ای روی زمین نماند و نظافت شهر به خوبی انجام شد.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر قبل از نوروز ۹۸ تعداد ۲۲۵ سرویس بهداشتی با حدود ۱۹۲۰ چشمه ساماندهی شد و برای تأمین آب در ایام نوروز برای مسافران نوروزی هماهنگی‌های لازم برای رفع نقاط ضعف انجام شد.

قائم مقام جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: از تمام سپتینگ‌ها و موتور‌ها بازدید و با اقدامات صورت گرفته و رفع نواقص علی رغم بارش ۵۳ میلی متری باران طی دو روز گذشته حتی یک مورد آب گرفتگی در شهر نداشتیم.

حقانی با بیان اینکه برای رنگ آمیزی جداول یک میلیون و ۲۰۰ هزارمتر طول جدول و نرده در شهر رنگ آمیزی شد، اظهار کرد: خوشبختانه حقوق بهمن و عیدی کارگران نیز پرداخت شد، حقوق اسفند برخی از مناطق نیز آماده پرداخت است. 

 
انتهای پیام/م 
 

جلسه ستاد خدمات سفر شهراصفهان

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
مسافرانی که از نظافت اصفهان اعلام رضایت کرده اند اگر مدتی در اصفهان سکونت کنند و مجبور شوند هر روز اتومبیل و وسایل خانه و کفش و لباس خود را گرد و خاک زدایی کنند و باز هم اتومبیل و کل زندگی خود را گرد و خاکی بینند نظرشان عوض می شود.
آخرین اخبار