سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چتر حمایتی کمیته امداد بر سر ۳ هزار و ۲۰۰ دانشجو در خوزستان

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: سه هزار و ۲۰۰ دانشجو در خوزستان زیرپوشش این نهاد حمایتی بوده و خدمات دریافت می‌کنند.

 ناجی عبیاوی روز چهارشنبه به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، در دیدار با دانشجویان زیرپوشش این کمیته در محل این اداره کل گفت: ارایه کمک هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان، مشاوره و آموزش از جمله خدماتی است که به دانشجویان زیرحمایت ارایه می‌شود.

او با بیان اینکه حمایت از توانمندسازی محرومان و نیازمندان رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است، ادامه داد: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان زیرحمایت مهم‌ترین گام در مسیر توانمند سازی این قشر است.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان را از دیگر اقدامات این‌نهاد حمایتی در جهت ادامه تحصیل این قشر بیان کرد و گفت: این حمایت، کمک شایانی در ادامه تحصیل این جوانان و امکان ورود در بازار کار و فراهم کردن مسیر روشنی برای خودکفایی خانواده‌های آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

آقای عبیاوی از ارایه خدمات مشاوره به دانشجویان زیرحمایت خبر داد و گفت: این خدمات در قالب مشاوره فردی و خانوادگی، مشاوره تحصیلی و شغلی و خدمات فرهنگی، به دانشجویان زیرحمایت ارایه می‌شود.

او مهارت آموزی را امر مهمی برای دانشجویان دانست و ادامه داد: بازار کار به نیروی کار با مهارت و آموزش دیده نیاز دارد. وجود بیکاری و تامین نشدن بخشی از ظرفیت مشاغل به دلیل نداشتن مهارت است.

۱۶ آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده است.

در خوزستان ۱۳۰ هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.