سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ محصول پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در کشور ارائه می‌شود

۹ محصول پژوهشی دانشگاه آراد اسلامی خوزستان در نمایشگاه کشوری دستاورد‌های پژوهشی ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی کشور از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گفته علی افروس، در این نمایشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ۹ محصول پژوهشی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

او ادامه داد: این محصولات نتایج کار پژوهشی محققان، پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان است که به ثمر نشسته اند.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری رویداد «عصر امید استان خوزستان» در واحد اهواز در بازه زمانی ۲۶ تا ۲۹ آذرماه گفت: برگزاری ۱۲ نشست تخصصی با صنایع منتخب استان خوزستان، برگزاری هفت برنامه و مسابقات پژوهشی، ایده‌آرایی و چالش از برنامه‌های هفته پژوهش این دانشگاه است.

آقای افروس می گوید: از ابتدای آذرماه تا پایان این ماه، فراخوان انتخاب پژوهشگران برتر به منظور رقابت در سطح واحد‌ها و دانشگاه‌های استان خوزستان داده شد و کمیته مربوطه نیز در سطح دانشکده‌ها و حوزه معاونت تشکیل شد تا پژوهشگران برتر سال را معرفی کنند که در این بازه زمانی فراخوان انتخاب فناوران برتر نیز برای رقابت در سطح واحد‌ها داده شده است.

او گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه استانی دستاورد‌های پژوهشی خوزستان در دی‌ماه، دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه نیز حضور خواهد داشت و دستاورد‌های خود را در معرض دید قرار خواهد داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، برگزاری ۲۷ کارگاه تخصصی و مهارت‌افزایی ویژه دانشجویان و اساتید، برگزاری تور آزمایشگاه‌گردی ویژه دانشجویان و صنایع و برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان خوزستان و تقدیر از اساتید منتخب بازنشسته و کارمندان پژوهشی را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.