سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده ۴ هزار و ۴۷۴ بیمار صعب العلاج از خدمات درمانی کمیته امداداصفهان

امسال برای کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج به ۴ هزار و ۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، خدمت رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به کمک برای تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج نیازمند، گفت: این خدمات به ۴ هزار و ۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداداصفهان به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان ارائه شده است.

کریم زارع با اعلام گزارشی از عملکرد بخش درمان، ادامه داد: ۱۸ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۶۳ هزار و ۳۸۵ نفر از نیازمندان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

او با بیان رایگان شدن فرانشیز مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: براساس مصوبه دولت، فرانشیز (خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت اعم از شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی، همچنین فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان نیز از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه ۱۲۹ هزار و ۵۷۱ خانوار در سطح استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان نیز در حال اجرا می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.