سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تحریم‌ها از مسیر فناوری و پژوهش می‌گذرد

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: رفع و بی اثر کردن تحریم‌ها از مسیر فناوری و پژوهش می‌گذرد.

سید علی قاسم‌زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در  نمایشگاه پژوهش و فناوری استان گفت: مسیر توسعه و پیشرفت کشور با بها دادن به پژوهش و تحققیات امکانپذیر است.

وی ادامه داد: امروز مراکز علمی کشور بویژه دانشگاه‌ها در مسیر پژوهش و تحقیقات قرار گرفته اند و هر یک از دانشگاه برای خود ماموریت‌های مشخصی در حوزه پژوهش و تحقیقات دارند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین خاطرنشان کرد: در سال‌های آینده نتایج رویکرد امروز دانشگاه‌ها به حوزه پژوهش و تحقیقات بیشتر خود را نشان خواهد داد.

 قاسم زاده بیان کرد: برای اولین بار ۱۲ تن از دانشمندان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در بین دانشمندان برتر قرار گرفتتند که این نشان می‌دهد دانشگاه بین المللی در زمینه پژوهش و تحقیقات گام‌های اساسی را برداشته است و یقین دارم سال آینده حداقل ۱۵ نفر از دانشمندان این دانشگاه در میان دانشمندان برتر قرارخواهند گرفت.

وی تاکید کرد: امروز مرجعیت علمی در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است و این توجه دارای اهمیت بسیار بالای است.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: دانشگا‌ها و مراکز علمی استان قزوین در حال رقم زدن اتفاقات بسیار مهم و خوبی در حوزه پژوهش و تحقیقات هستند.

قاسم زاده گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر علیه کشور ما می‌توان بیان داشت که رفع و بی اثر کردن تحریم‌ها از مسیر فن آوری و پژوهش می‌گذرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.