سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۸۴ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ولادت حضرت زینب (س)، ۳۸۴ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شد.

جاسم محمدی فارسانی با تبریک ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند بخشی از رویکرد‌های حمایتی این نهاد است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۳۸۴ سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) افزود: جهیزیه اهدایی به نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۸۷ سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک‌های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی بابیان اینکه نیکوکاران و خیرین می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند اضافه کرد: علاوه‌بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظرگرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.