سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تردد کامیون داران در بندر امام

رئیس پایانه بار بندر امام گفت: هیچ کامیون‌داری در بندر امام خمینی (ره) اعتصاب نکرده و چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

حسن درویشی رئیس پایانه بار بندر امام خمینی (ره) نیز بعدازظهر امروز در بندر امام خمینی (ره) با تکذیب شایعه اعتصاب در بزرگ‌ترین پایانه جنوب غرب کشور گفت: هیچ کامیون‌داری در بندر امام خمینی (ره) اعتصاب نکرده و چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

اخیرا فراخوان‌های گسترده‌ای برای اعتصاب کامیون داران در بندر امام داده شده، اما این مسئله مورد توجه کامیون داران قرار نگرفت.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی در این خصوص نوشته: برخی شبکه‌های ضد‌انقلاب با پوشش گسترده خبری و ایجاد رعب و وحشت از سوی عوامل «خودفروخته و مزدور» در برخی از محور‌های مواصلاتی؛ با انتشار اخبار دروغ به دنبال همراهی رانندگان با اعتصاب خودساخته‌اند که با بی‌اعتنایی کامیون‌داران مواجه شده‌اند.

این خبرگزاری همچنین با چند راننده نیز گفتگو کرده که آن‌ها به ایجاد «رعب و وحشت و تهدید و تخریب» کامیون‌ها به منظور جلوگیری از تردد کامیون‌داران در مسیر‌های مواصلاتی صحبت کردند.

بندر امام خمینی (ره) یکی از بندر‌های استان خوزستان است. این بندر با داشتن ۳۸ اسکله فعال به طول ۷ کیلومتر، بزرگ‌ترین بندر فعال ایران است. اداره کل بنادر و دریانوردی و اداره کل گمرک استان خوزستان، بزرگترین پایانه حمل و نقل کالای اساسی کشور، در این بندر بزرگ تجاری واقع شده.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با وسعت ۱۱ هزار و ۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس و در انتهای آبراه خور موسی قراردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.