سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه تخصصی حمایت از خانواده در شیراز

نخستین کارگاه مشاوره‌ای و تخصصی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه کارکنان مجرد یگان‌های ارتش در منطقه فارس با هدف ترغیب جوانان به امر مقدس ازدواج در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خداوند در قرآن کریم هم انسان را ستایش و هم نکوهش کرده، به صورتی که انسان این ظرفیت را دارد که در تمامی جنبه‌ها از ملائکه هم با ارزش‌تر شود و از سوی دیگر در اثر سقوط به جایی می‌رسد که از هر حیوان درنده‌ای بدتر می‌شود و ما نمونه‌هایی از این قساوت را در اغتشاشات اخیر بر علیه مدافعان نظم و امنیت کشور شاهد بوده ایم.

او، علت قدرت و اقتدار رزمندگان در دوران دفاع مقدس را وجود پشتوانه‌ای مستحکم به نام خانواده دانسته و گفت: اگر ما به آموزه‌های دینی خودمان خوب عمل کنیم در تمامی عرصه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی موفق می‌شویم و دشمنان بر همین نقطه قوت دست گذاشته و در صدد پایین کشیدن آن هستند.

جلیلی صفت گفت: جوانی که مجرد بماند در خوبی و صفات شایسته به فرد متاهل نمی‌رسد که انشاالله تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها هر چه زودتر نسبت به امر مقدس ازدواج اقدام کرده و از برکات دنیوی و اخروی ان بهره‌مند شوند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نزاجا نیز با درود و صلوت به روح پرفتوح شهدای مظلوم عرصه امنیت در روز‌های اخیر گفت: از میزبانی جلسه‌ای که در راستای امتثال امر فرماندهی معظم کل قوا برگزار شده در نیروی زمینی احساس افتخار می‌کنیم و باید از برگزار کنندگان این کارگاه‌ها تقدیر کرد.

او با بیان اینکه جوانان مجرد برای رشد و پیشرفت باید نسبت به ازدواج بهنگام اقدام کنند گفت: کسی که ازدواج نکند نمی‌تواند بصورت تمام قد به فکر کار و سازمان خود باشد و در این صورت پیشرفت نخواهد کرد و علاوه بر این کسب رضایت پدر و مادر و راه لذت بردن از عمر و جوانی نیز از مسیر ازدواج می‌گذرد.

محبی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد‌های شهید انقلاب گفت: نحوه نگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مسائل فرهنگی و عقیدتی در سنوات گذشته تحول قابل لمس و مشهودی پیدا کرده و این جلسه هم برای انجام یک رسالت دینی و ملی برگزار شده است.

او گفت: در هر مقطع سنی خداوند لذت‌های مشروع و اساسی را تعریف کرده که این لذات مشروع در سن جوانی با سنین دیگر متفاوت است و تاخیر در ازدواج، مجرد‌ها را از این لذت مشروع دور می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.