امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا با دانشجویان دوره‌های عالی و مقدماتی رسته پیاده و زرهی دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا گفت: فرماندهانی که امروز در کار خود به عنوان افراد موفق شناخته می‌شوند همواره سه نقش رهبری، نقش پدری و فرماندهی را در دوره خدمت خود ایفا کرده اند و با حضور در این نقش‌ها یگان تحت امر خود را به بهترین نحو مدیریت و رهبری کرده‌اند.

او گفت: اصول سه گانه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری امروز در مدیریت نیروی زمینی باید سرلوحه کار فرماندهان قرار گیرد و در کنار این اصول طرح‌های ۳۱ گانه لبیک بعنوان فروع در نیروی زمینی پایه ریزی شده و در حال اجراست.

امیر حیدری با بیان اینکه یکی بارزترین ویژگی‌های جنگ آینده اصل زمان است و لازمه‌ی آن اولا تحرک سریع و ثانیا قدرت تهاجم بالاست که در همین راستا تیپ‌های متحرک هجومی در سطح نیروی زمینی پایه ریزی شده و مشغول انجام وظیفه هستند، گفت: در طرح لبیک ۲ نیروی زمینی به تمامی تسلیحات لازم برای جنگ‌های آینده مجهز شده و این طرح با جدیت در یگان‌های نزاجا در حال اجراست.

امیر حیدری گفت: در کنار تمام تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقای توان رزمی نزاجا اقدامات بسیاری نیز در زمینه بهبود معیشت کارکنان صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به ساخت ۲۳ هزار واحد منزل سازمانی و برنامه تهیه منزل سخضی برای کارکنان شریف نزاجا اشاره کرد.

گفتنی است که در این نشست نمایندگان دانشجویان دوره‌های عالی و مقدماتی رسته پیاده و زرهی مسائل و درخواست‌های خود را با فرمانده نزاجا مطرح کردند و امیر حیدری قول رسیدگی به تمامی درخواست‌ها را داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.