سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازنگری و ارزیابی مشاغل کارکنان وزارت بهداشت در چهارچوب قوانین

معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رویکرد سلامت را یک رویکرد توسعه ای دانست.

شمس با اشاره به بازنگری ساختار و سطوح مشاغل و پست‌های سازمانی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: به دنبال اصلاح ساز و کار‌های مسیر ارتقا شغلی کارکنان نظام سلامت در چهارچوب قوانین و مقررات هستیم تا بتوانیم تعهد و تعلق سازمانی آنان را ارتقا ببخشیم.
وی در ادامه تاکید کرد: فرایند‌های بازنگری آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل به نحوی تدوین می‌شود که شاخص‌های عدالت و ارتقا بهره وری لحاظ شده و موجب تعالی نظام سلامت گردد.
معاون مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت ضمن یادآوری این نکته که کارکنان نظام سلامت ارزشمندترین سرمایه وزارت بهداشت هستند، خاطرنشان کرد: جلسات بازنگری آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل با حضور کارشناسان و نخبگان این حوزه از سراسر کشور و با نگاهی تخصصی، تحولی با دورنمایی از آینده تشکیل می‌شود تا بتوانیم به ساختاری دست پیدا کنیم که پاسخگوی نیاز‌های حال و آینده وزارت بهداشت و کارکنان آن باشد.
وی رویکرد سلامت را یک رویکرد توسعه‌ای دانست و ساختار و ماموریت وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی را متفاوت با سایر دستگاه‌های کشور عنوان کرد که همین امر حساسیت بازنگری ساختار و تشکیلات را در این حوزه، دوچندان می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.