سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از روز شنبه؛

آغاز پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده خوی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پست بانک آذربایجان غربی برای پراخت تسهیلات مناطق زلزله زده خوی از روز شنبه توافق کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در نشست مشترک با پست بانک استان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شعب پست بانک آذربایجان غربی در اعطای فوری تسهیلات بانکی به روستائیان زلزله زده در شهرستان خوی از روز شنبه هفته آینده توافق کردند.

جعفر برزگر افزود: باتوجه به استقرار شعب پست بانک در سطح روستا‌ها این همکاری مشترک برای رفاه روستاییان و سرعت بخشی در اعطای تسهیلات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر شعب پست بانک آذربایجان غربی در این نشست با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روند بازسازی مناطق روستایی زلزله زده شهرستان خوی به همکاری مشترک شعب پست بانک استان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پرداخت تسهیلات مناطق زلزله زده شهرستان خوی تاکید کرد.

احداث سقف ۳۰ واحد مسکونی زلزله‌زده در خوی به اتمام رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از اتمام سقف ۳۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده روستایی شهرستان خوی خبر داد و گفت: کار اجرایی ساخت مساکن روستایی با سرعت در حال انجام است.

برزگر افزود: عملیات بتن ریزی فنداسیون ۲۷۵ واحد مسکونی در این مناطق انجام شده است و با اقدامات صورت گرفته، دیوارچینی ۷۶ واحد مسکونی زلزله زده در خوی صورت گرفته و اسکلت ۱۸۱ واحد هم نصب شده است.

وی با اشاره به تخصیص و پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده برای بازسازی واحدهای مسکونی اظهار کرد: مصالح مورد نیاز از قبیل اسکلت، تیرچه و بلوک سقفی، آجر و سیمان برای فرآیند ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده خوی تامین شده است.

به گفته برزگر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا اتمام بازسازی آخرین واحد مسکونی در کنار مردم زلزله زده شهرستان خوی خواهد بود.

زمین لرزه ۵.۴ ریشتری روز ۱۳ مهر امسال در بخش مرکزی شهرستان خوی، موجب تخریب حدود یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و بروز خسارت در چهار هزار واحد مسکونی دیگر در شهر خوی، شهر دیزج دیز و ده‌ها روستای اطراف شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.