رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این سازمان از اشتغال زایی در مناطق زلزله زده خوی حمایت می کند.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در زمین لرزه خوی، مردم مثل همیشه در صحنه حضور یافتند و با مشارکت خود در امر امدادرسانی و کمک به زلزله زدگان، یاریگر دستگاه های خدمات رسان و نیروهای امدادی شدند.

وی با اشاره به مشارکت مردم و اقدامات به موقع دولت برای زلزله زدگان افزود: اطمینان بخشی که در بین مردم حادثه دیده ایجاد شده است، حاصل ورود و اقدام به موقع دولت و مردم می باشد که نشان دهنده شکل و ساماندهی کارها می باشد.

زهرایی از مشکلات و بروکراسی اداری برای دریافت وام از بانک ها انتقاد کرد و افزود: مصوبات دولت برای اعطای وام ها ابلاغ شده و روند واگذاری آنها نیز بایستی سرعت بگیرد؛ چراکه در بعضی مواقع شاهد مشکلات مردم در دریافت وام های ابلاغی از بانک های عامل هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، تدابیر و تحقیقات باید انجام شود تا در صورت نیاز، از اسکان موقت و کانکس ها استفاده کرد.

سردار زهرایی در پایان از حمایت بسیج سازندگی از اشتغالزایی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: بسیج سازندگی علاوه بر مشارکت گروه های جهادی و تامین مصالح ، تسهیلاتی که برای اشتغال نیاز باشد حتما به این منطقه فراهم خواهیم کرد و همچنین در صورت لزوم، بعد از بررسی های لازم، برای خانواده های نیازمند نیز از کمک های مومنانه اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.