سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تبدیل کافی‌شاپ به صحنه نمایش فوتبال در مشهد

رئیس اتحادیه صنف آبمیوه، فالوده و بستنی مشهد گفت: کافی شاپ‌ها مجاز به تبدیل محل کسب خود به صحنه نمایش برای بازی فوتبال ایران و آمریکا نیستند.

سعید شریف‌زاده‏ ‏ رئیس اتحادیه صنف آبمیوه، فالوده و بستنی مشهد گفت: کافی شاپ‌ها مجاز به جذب مشتری به منظور تماشای بازی فوتبال و تبدیل محل کسب خود به صحنه نمایش برای بازی فوتبال ایران و آمریکا نیستند.

او افزود: قانون به کافی شاپ‌ها بر اساس پروانه کسبی که دارند، اجازه نداده است که در محل کسب پروژکتور و صندلی گذاشته و از آن به عنوان یک سالن نمایش برای فوتبال استفاده کنند و آنان مجاز نیستند با تبلیغ قبلی بویژه در فضای مجازی برای جذب مشتری به منظور تماشای بازی فوتبال و تبدیل محل کسب خود به فضای نمایش برای بازی فوتبال ایران و آمریکا اقدام کنند.

رئیس اتحادیه صنف آبمیوه، فالوده و بستنی مشهد ادامه داد: ما با جمع شدن مردم برای تماشای فوتبال در کافی شاپ‌ها مخالف نیستیم، اما با تبلیغات کافی شاپ‌ها پیرامون نمایش بازی فوتبال در فضای کسب خود و تبدیل آن به سالن کوچک نمایش مخالف هستیم، چراکه قانون اجازه نداده کافی شاپ‌ها از شغل اصلی خود خارج شوند.

شریف زاده بیان کرد: کافی شاپ‌ها مجاز به تبلیغ برای حضور مشتری در محل کسب صرفا برای تماشای فوتبال نیستند، اما اینکه تلویزیون کافی شاپ روشن باشد و مشتری‌ها هنگام صرف نوشیدنی‌های گرم و سرد دقایقی به تماشای فوتبال بپردازند، خالی از اشکال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.