سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۶۶کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شرق استان تهران خبرداد و گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی بیان کرد: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه آنان در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعدادی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح استان تهران و قم هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری آنان اخذ شد.

وی تصریح کرد: در نهایت، پس از انتقال مواد مخدر به یک انبار محل شناسایی و با یک عملیات هوشمندانه بین پلیس شرق استان تهران و قم 4 سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي از محل 466کیلو و 550گرم تریاک که به صورت حرفه اي جاسازشده بود کشف و 3 دستگاه خودروي سواري توقيف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سردار عزیزی در پايان خاطر نشان کرد : مجموعه انتظامي، قاطعانه در راستاي مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را انجام مي دهد و در اين مسير از هيچ تلاش و کوششي دريغ نمي کند.

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.