سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی به ۷۵ میلیون تومان رسید

سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تأمین اجتماعی برای امسال تعیین شده و به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی از اول آذر با بیمه آتیه سازان منعقد شد و طبق آن حق بیمه از ۹۱ هزار تومان به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافت و بر همین اساس اعمال جراحی به سقف ۷۵ میلیون تومان رسید در حالی که پارسال این میزان ۴۵ میلیون تومان بود.

او افزود: پیگیری‌های لازم از سوی کانون‌ها در حال انجام است و امیدواریم سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد سهم حق بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت کند.

فراتی بیان کرد: پارسال از ۹۱ هزار تومان حق بیمه تکمیلی ۴۵ هزار تومان را تأمین اجتماعی تقبل می‌کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در بیمه تکمیلی امسال سقف اعمال جراحی سرطان، مغز و اعصاب، نخاع، قلب، پیوند کلیه، ریه، مغز استخوان، دیالیز، خدمات بیماری کرونا، کلیه آزمایشات مرتبط با بیماران خاص و صعب العلاج و ... به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

او عنوان کرد: همچنین هزینه بستری عمومی و اعمال جراحی به شرط بستری در بیمارستان و مراکز جراحی محدود با بیش از ۶ ساعت بستری در بخش غیر اورژانس به ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

فراتی تصریح کرد: تعهد پرداخت بیمه تکمیلی در خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی، سرپایی مانند انواع آنژیوگرافی و سیتی آنژیوگرافی، انواع اسکن سه بعدی دندان، ماموگرافی، پزشکی هسته‌ای، نوار قلب، عضله و ... به ۵ میلیون تومان رسیده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین خدمات تشخیصی درمانی و سرپایی مانند جبران هزینه‌های جراحی مجاز سرپایی بدون بستری مانند بخیه، رادیوتراپی، تخلیه کیست و لیزردرمانی در موارد غیرزیبایی و هزینه‌های مربوط به جراحی‌های سرپایی مانند شکستگی، دررفتگی، گچ گیری و ... به ۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

او گفت: هزینه‌های آزمایشگاهی و پاتولوژی به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هزینه رفع عیوب انکساری چشم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای یک چشم و ۹ میلیون تومان برای هر دو چشم در نظر گرفته شده است.

فراتی بیان کرد: برای پوشش هزینه‌های درمان بیماران خاص و صعب العلاج نیز مانند تومور‌های بدخیم سرطانی، شیمی درمانی، تأمین هزینه دارو‌های اختصاصی درمان و دارو‌های جانبی، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و ... به ۲۵ میلیون تومان رسیده و همچنین برای انتقال بیماران با آمبولانس در داخل شهر یک میلیون تومان و بین شهری نیز دو میلیون تومان اختصاص یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.