رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس:

به زودی شاهد افتتاح بخش شیمی درمانی خواهیم بود

کبیری از افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس خبر داد.

امروز در بازدید مرتاضی رئیس بیمارستان ایران مهر و مولایی فوق تخصص انکولوژی از بخش‌های بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس، مقدمات راه اندازی بخش شیمی درمانی در این بیمارستان کلید خورد.

کبیری رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس گفت: در زمینه توسعه بخش‌های درمانی و طبق هماهنگی‌های اخیر با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و معاونت درمان دانشگاه و پیگیری‌های شبکه بهداشت و درمان، در بازدید صورت گرفته از سوی رئیس بیمارستان ایران مهر و متخصص انکولوژی، مقرر شد ویزیت و درمان بیماران سرطانی تحت نظر متخصص انکولوژی در شهرستان کلید خورده و در آینده نزدیک نیز شاهد راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان باشیم.

او افزود: راه اندازی این بخش، نیازمند اعتبارات و تخصیص تجهیزات است که امیدواریم با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین شهرستانی، شاهد این امر بزرگ در شهرستان فردوس باشیم.

کبیری در ادامه عنوان کرد: با راه‌اندازی و تجهیز  بخش انکولوژی در بیمارستان، نیاز مبتلایان به شیمی درمانی و روند درمان سرطان نه تنها در شهرستان بلکه در منطقه، مرتفع خواهد شد.

مولایی متخصص انکولوژی نیز در رابطه با روند درمان بیماران گفت: بعد از تشخیص پاتولوژی بیماری و تأیید سرطان، فرد بیمار برای طی یکی از مراحل  بیماری که شیمی درمانی است به این بخش ارجاع داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه این بخش به عنوان بخش بستری تلقی نمی‌شود و بیمار به صورت سرپایی خدمات دریافت می‌کند، تصریح کرد: دارو‌های بیمار بعد از مراحل آماده سازی به بیمار تزریق می‌شود و با راه اندازی این بخش، روزانه امکان ارائه خدمات برای تعداد قابل توجهی از بیماران سرطانی وجود دارد، بنابراین بیمارانی که از قبل تحت شیمی درمانی بوده اند، به زودی جهت ادامه روند درمان در این بیمارستان پذیرش خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار