سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح سفیران رسانه در استان چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح سفیران رسانه از آذر ماه امسال در مدارس استان خبر داد.

ارشاد شاهقلی گفت: در این طرح از هر آموزشگاه مقطع متوسطه اول و دوم یک دانش آموز مستعد و توانمند در حوزه رسانه و اطلاع رسانی به اداره آموزش و پرورش منطقه معرفی میگردد و پس از طی کردن آموزش‌های لازم به عنوان رابط بین اداره اطلاع رسانی و مدرسه فعالیت خواهد نمود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی‌های لازم به منظور آموزش سفیران رسانه با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: سفیران رسانه در دوره‌های آموزشی با نحوه تولید محتوا، خبر نویسی، تصویر برداری، گویندگی، مجری گری و تدوین فیلم آشنا خواهند شد و در راستای انتشار اخبار و فعالیت‌های آموزشگاه در کانال اطلاع رسانی مدرسه با مدیر همکاری خواهند نمود.

دبیر شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح سفیران رسانه، مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین، هدف عملیاتی ۴، راهکار یک و هدف عملیاتی ۱۷، راهکار ۲، در خصوص بحث رسانه تاکید شده است به همین دلیل، به دنبال قدرت انتقال محتوا و جریان سازی در حوزه رسانه هستیم.

شاهقلی معرفی معلمان و دانش آموزان مستعد، توانمند و نخبه و تبیین چهره به چهره دست آورد‌های انقلاب اسلامی به سایر دانش آموزان و پیگیری پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان توسط مسئولین را از دیگر وظایف سفیران رسانه در مدرسه دانست.

وی در پایان افزود: هم اکنون جلسات مقدماتی این طرح در چند منطقه و شهرستان برگزار شده است و از پنج شنبه همین هفته در تمام مناطق و شهرستان‌های استان دوره‌های آموزشی تخصصی برای این دانش آموزان برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.