مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع ۵۲۷ مبلغ در استان در اجرای طرح‌های مختلف این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام اسحاق سعیدی اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم در راستای پذیرش مبلغین و مبلغات با دو نهاد حوزه علمیه و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وجود دارد و معاونان تبلیغ نیز در شهرستان‌ها ارتباط مطلوبی با بدنه تبلیغاتی استان برقرار کرده‌اند.

وی افزود: ۱۱ مبلغ، در ۱۱ شهرستان و منطقه استان فعالیت دارند و طلاب در مناطق محروم، بحران‌ها، سیل و کرونا در قالب ۱۴ گروه جهادی وارد میدان شده‌اند و با همکاری کمیته امداد و پایگاه‌های کمک‌رسانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: کارگاه‌های دانش افزایی مبلغان مخصوص مبلغان امین امری ضروری است، زیرا امروز شبهات زیادی مطرح می‌شود که رفع آن‌ها کارگروه‌ها، کتب و نرم افزار‌های مناسبی را لازم دارد و امیدواریم این موارد از سمت حوزه علمیه قم تأمین شود.

وی اظهار داشت: انتظار داریم نماینده، ولی فقیه در استان، نسبت به ارتباط گیری ائمه جمعه در شهرستان با مبلغان اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام سعیدی گفت: نبود اتاق سمعی بصری برای ساخت کلیپ تبلیغاتی و آموزشی مهم‌ترین خلأ تبلیغ استان محسوب می‌شود که اتاق آن موجود است، اما تجهیزات لازم را ندارد و اگر امروز بخواهیم مبلغی را از حوزه علمیه معرفی و یا برنامه‌های تبلیغاتی را اطلاع رسانی کنیم، فضایی در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: ۱۷۲ مبلغ طرح هجرت و ساعتی در ۹ شهرستان، ۱۱ مبلغ آزاد، ۲۸۳ مبلغان طرح امین، ۴۸ مبلغ طرح بینات در شش شهرستان و ۱۲ مبلغ طرح نسیم رحمت در پنج شهرستان و در مجموع ۵۲۷ مبلغ در چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.