سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته بسبج

به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه کتاب در اداره ارشاد اسلامی هشترود گشایش یافت در این نمایشگاه کتاب‌ها با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

این‌نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در محل اداره ارشاد با موضوعات رمان، مذهبی، کودک، هنری، علمی و آموزشی دایر است.

 

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب هشترود با بیان اینکه اکثر تجهیزات کتابخانه‌های هشترود قدیمی و فرسوده هستند خواستار تجهیز و تکمیل آن‌ها به سیستم‌های روز شد.

 

او  گفت: از خیرین علی الخصوص خیرین شهرستان هشترود که در سایر نقاط کشور هستند درخواست می‌کنیم نسبت به احداث کتابخانه نوین با امکانات و تجهیزات بروز اقدام کنند.

 

او  بر تجهیز و احداث کتابخانه در مدارس تازه احداث شده هم تاکید نمود.

 

او گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های مهم و تأثیرگذار متولیان فرهنگی، ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و تسهیل امر مطالعه برای علاقه‌مندان است.

 

امام جمعه هشترود گفت: امروز اوقاف فراغت دانش آموزان بیشتر با فضای مجازی پر شده است و دشمن تمام سعی خود را برای دور نگه داشتن کودکان و فرزندان از مسائل فرهنگی انجام داده است که تنها راه آشنایی جوانان با پیشینه تاریخی کشور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

 سومین نمایشگاه کتاب هشترود به مناسبت هفته بسیج و با ۵۰ درصد تخفیف تا ۸ آذر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در محل اداره ارشاد با موضوعات رمان، مذهبی، کودک، هنری، علمی و آموزشی دایر است.

برچسب ها: کتاب ، هفته بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.