سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان امسال تاریکی در روستا‌های بالای ۱۰ خانوار خوزستان خاتمه می‌یابد

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت:با توجه به اقدامات در حال انجام، تا پایان امسال هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار دارای کد فاقد برقی در خوزستان نخواهیم داشت.

 علی خدری گفت: شرکت توزیع برق خوزستان سال گذشته با بالاترین آمار درخصوص برقدار کردن روستا‌های فاقد برق، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

او ادامه داد: تلاش شد روستا‌های سخت گذر که جاده دسترسی نداشتند و از شبکه برق بی‌بهره بودند، برقدار شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان،  امسال برقدار کردن حدود ۱۷ روستای فاقد برق در مناطق مختلف در دستور کار است که تا پایان سال برق دار می‌شوند.

آقای خدری گفت: با قطعیت می‌توانیم بگوییم هیچ روستای ۱۰ خانوار دارای کد بی‌برق در استان خوزستان تا پایان سال نخواهیم داشت مگر اینکه مهاجرت معکوس داشته باشند یا جمعیت آن‌ها کمتر از ۱۰ خانوار بوده و به صورت فصلی به مدت سه ماهه یا ۶ ماهه ساکن باشند.

او  با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت ادامه داد: حدود یکهزار و ۴۰۰ پنل خورشیدی قابل حمل را پارسال در اختیار عشایر قرار دادیم امسال نیز درصدد هستیم حدود ۵۰۰ پنل دیگر در اختیار عشایر استان قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با بیان اینکه اقداماتی درخصوص توسعه، هوشمندسازی و نصب کنتور‌های هوشمند در خوزستان در حال انجام است از امکان رصد و پایش کنتور‌ها با راه اندازی کنتور‌های هوشمند خبر داد.

علی خدری گفت: با همکاری کمیته امداد، سامانه‌های خورشیدی پنج کیلووات را با قرارداد‌های تضمینی در اختیار مددجویان این نهاد قرار دادیم تا به ازای این پنل‌ها که پشت بام ۵۰۰ مددجو نصب می‌شوند، ماهانه مبلغی برای خرید انرژی خورشیدی به آن‌ها پرداخت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.