سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت‌های آبی استان اردبیل زمینه‌ساز رشد اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ظرفیت‌های آبی استان را زمینه‌ساز رشد اقتصادی دانست و از حل مشکلات فعالان اقتصادی بخش آب خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی بوده و تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات فعالان اقتصادی، ۲ مولفه مهمی است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی حوزه آب افزود: ظرفیت‌های آبی استان اردبیل شامل گردشگری حوزه آب و شهرک صنعتی تخصصی آب، ۲ موضوع اساسی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی باشد.

عبداللهی عابد ادامه داد: مدیران باید با اجرای قوانین و مقررات به‌دنبال حمایت از بخش خصوصی بوده و با فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت اقتصادی، کمک‌های بیش‌تری به فعالان این عرصه داشته باشند.

او اظهار کرد: حل مشکلات فعالان اقتصادی بخش آب استان اردبیل به‌صورت ویژه و عملیاتی‌تر در دستور کار بوده و این نشست نیز در راستای حمایت و حل مشکلات آن‌ها جهت اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل است.

علی حیدری اناری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این نشست گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بخش آب جزو برنامه عملیاتی و اهداف کلان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بوده و آماده انجام هرگونه همکاری لازم در چهارچوب قانون به‌منظور حمایت از بخش خصوصی هستیم.

او بیان کرد: کاهش تصدی‌گری و واگذاری ظرفیت‌های آبی و خدمات به بخش خصوصی، کاهش مدت زمان پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و استعلامات به ۴۸ ساعت، از سیاست‌هایی که طی یک‌سال گذشته در این شرکت عملیاتی شده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.