سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب بیش از چهار هزار بیمه شده جدید در صندوق بیمه اجتماعی چهارمحال و بختیاری‌

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با تلاش‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۹۱۵ بیمه شده جدید در استان جذب این صندوق شده اند.

حسین تراکمه‌ در یازدهمین نشست شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری که با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ذیربط‌ برگزار شد، اظهار داشت: در راستای طرح قرارگاه کرامت در حال حاضر ۵۰ هزار و ۲۷۲ نفر از مردم استان زیر پوشش‌ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفته اند‌.

وی افزود: هم اکنون، سه هزار و ۲۱۲ نفر از بیمه‌ شدگان در استان از این صندوق مستمری دریافت‌ می‌کنند‌.

تراکمه‌ با اشاره به جذب ۱۵ هزار و ۹۰۲ بیمه شده جدید در صندوق بیمه اجتماعی در شهرستان های شهرکرد، بن و سامان، اضافه کرد: بیمه شدگان در این شهرستان ها ۳۲ درصد نسبت کل استان را به خود اختصاص داده اند‌.


بیشتر بخوانید


وی گفت: همچنین تعداد مستمری بگیران در این سه شهرستان یک هزار و ۳۱۵ نفر می باشد که ۴۱ درصد نسبت کل استان را به خود اختصاص داده است‌.

تراکمه اضافه کرد: تاکنون برنامه‌هایی از جمله تشکیل ستاد توسعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در چهارمحال و بختیاری، برنامه ریزی های لازم برای برپایی حداکثری آن در‌ استان و تعامل با سازمان‌ها، نهادها و ادارات و به خصوص صدا و سیما به منظور تشریح خدمات مختلف این صندوق و جذب بیمه شدگان جدید صورت‌ گرفته است.

وی با اشاره به وجود ۳۰ کارگزاری فعال در چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح و ساماندهی کارگزاران در استان نیز صورت خواهد گرفت.

تراکمه با اشاره به سیل اخیر در استان و بروز خسارات ناشی از آن، ادامه داد: امید است تا با پیگیری های مختلف ملی و استانی، بتوانیم حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از مردم‌ مناطق سیل زده استان را به طور رایگان‌ جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان‌ و عشایر چهارمحال و بختیاری نماییم‌.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.