مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری از برگزاری میز خدمت این دستگاه تا پایان سال در استان خبر داد.

حسین تراکمه اظهار داشت: به همین منظور فردا چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ میزخدمت صندوق بیمه اجتماعی به منظور خدمت رسانی و جذب متقاضیان عضویت در این صندوق از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر در مسجد امام حسین (ع) شهر کاج برگزار خواهد شد.

وی افزود: ایجاد سابقه بیمه، پرداخت حقوق بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و امکان عضویت برای همه آقایان و خانم‌های ۱۸ تا ۵۰ سال از جمله مزایای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر چهارمحال و بختیاری خواهد بود.


بیشتر بخوانید


تراکمه اضافه کرد: حق بیمه ماهیانه حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۲۳ هزار تومان در ماه است و دو برابر حق بیمه نیز از سوی دولت پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۳۰ میز خدمت این صندوق در چهارمحال و بختیاری برپا شده است و برنامه ریزی‌های لازم برای برپایی حداکثری آن در استان به منظور تشریح خدمات مختلف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و جذب افراد جدید اندیشیده شده است.

تراکمه با اشاره به وجود ۳۰ کارگزاری فعال در استان ادامه داد: اصلاح و ساماندهی کارگزاران در چهارمحال و بختیاری نیز صورت خواهد گرفت.

در ادامه بیننده‌ تصاویر‌ میزهای‌ خدمت برگزار شده باشید‌.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار