سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز مساجد استان ایلام

استاندار ایلام از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز مساجد ایوان، دره شهر و زنجیره شباب در چرداول خبر داد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای ستاد اقامه نماز استان از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز مساجد ایوان، دره شهر و زنجیره شباب در چرداول خبر داد و گفت: از این میزان ۲۰ میلیارد ریال برای مسجد ایوان و ۲۰ میلیارد ریال برای مسجد دره شهر و ۱۰ میلیارد ریال نیز برای تجهیز مسجد بخش شباب شهرستان چرداول اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: نماز، وضع اخلاقی و روحی ما را متحول می‌کند و تنها عاملی که موجب توفیق هر انسان در تمامی مراحل زندگی می‌شود نماز است.

وی با بیان اینکه توسعه و تعالی فردی و اجتماعی در نماز مصادق می‌یابد، گفت: مدیران بستر‌های لازم را برای اقامه نماز در استان مهیا کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر این نکته که دستگاه‌های اجرایی که در ارتباط با ترویج نماز وظیفه دارند باید به وظیفه خود عمل کنند، مطرح کرد: بهترین مکان در ادارات، سازمان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها برای اقامه نماز در نظرگرفته می‌شود.

وی با تاکید بر ساماندهی و تجهیز مساجد بین راهی در استان، گفت: نماز خانه میدان قرآن و میدان ارغوان شهر ایلام ساماندهی شدند.

وی نقش آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را در ترویج اقامه نماز جماعت در استان بسیار اثر گذار عنوان کرد و گفت: نماز بهترین راهنما برای انسان‌ها است.

وی افزود: پروانه ساخت مساجد رایگان است و در صورت ورود خیرین برای ساخت مساجد، شهرداری نیز زمین رایگان در اختیار قرار خواهد داد.

استاندار ایلام بیان کرد: ۲۲ درصد اعتبارات ابلاغی اربعین به شهرداری‌ها برای بهسازی و تجهیز نماز خانه و سرویس‌ها بهداشتی در نظر گرفته شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.